Ziraat mobil uygulamasına erişim sağlanamazken, bazı Ziraat ATM'lerinde de işlem yapılamadığı öğrenildi.
Ziraat Bankası müşterileri, internet bankacılığından hesap bilgilerine ulaşmak için giriş yaptığında işlem banka tarafından reddedildi.
Bazı müşteriler, "Özür dileriz işleminizi gerçekleştiremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyin" uyarısı alırken bazı müşteriler ise "İnternet bağlantınızda sorun yaşıyor olabilirsiniz. Lütfen internet bağlantınızı kontrol ettikten sonra tekrar deneyiniz" bildirimi aldı.
ZİRAAT BANKASI GİREMİYORUM! ZİRAAT BANKASI SORUN MU VAR?
14 Temmuz tarihinde de yaşanan sorun hakkında Ziraat Bankası'ndan bir açıklama gelmedi. ATM'den işlem yapmak isteyen kullancılar "Geçiçi bir süre için işleminizi gerçekleştiremiyoruz özür dileriz." uyarısıyla karşılaşıyor.
Ziraat Bankası'ndan konuya dair henüz resmi bir açıklama gelmedi.