BİST
1414
ALTIN
442.574
DOLAR
7.9045
STERLİN
10.8720
EURO
9.3471

Yükselen Ticaret Algısı: E-Ticaret

Covid-19 süreci tüketici davranışlarını elektronik mecraları kullanma yönünde dönüştürürken, e-ticaretteki hacmin artması sonucu dijital sektörlere yapılan yatırımlar da arttı.

Furkan Ertuğrul
Furkan Ertuğrul
24 Mart 2021 Çarşamba 16:57
647 Okunma

Hazine ve Maliye Bakanlığının hazırladığı ve Cumhurbaşkanının onayladığı yıllık programda, mağazaların ve AVM'lerin alışveriş trafiği azalırken, e-ticaret yapanların perakende satışlar içindeki payında yükselme görüldü.

2021’de perakende pazarında e-ticaretin oranının yüzde 7'den yüzde 8'e, güven damgası alan e-ticaret sitesi sayısının ise 25'ten 100'e çıkarılması öngörülüyor.

E-ticaret hacminin bu yıl 240 milyar liraya çıkması, 2020’de yüzde 36,5 seviyesine olan internet üzerinden alışveriş edenlerin oranının ise 2021'de yüzde 38'e çıkması bekleniyor.

Söz konusu hedeflerin, Türkiye'nin e-ticarette erişeceği en yüksek rakamlar olarak kayıtlara geçeceği de belirtiliyor.

Son Güncelleme: 24.03.2021 21:00
Anahtar Kelimeler:
Covid19EticaretElektronikPerakende SatışKahraman HaberKahramanhaber
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.